Her zaman Mail ve Telefon ile destek alabildiğiniz hizmet kalitesi!
Güçlü Teknoloji
Teknoloji olarak en son güncellemeleri takip eden kullanıcı dostu bir çağrı merkezi yazılımı
Çagrı Merkezi Yazılımı
Yazılımlarda, birden fazla kanal ve kaynaktan gelen (telefon, e-posta, sohbet veya sosyal medya) müşteri iletişimlerini yönetme işlevselliğine sahip bir uygulamadır. Temsilcilerin giden aramalar yapmalarına, gelen aramaları yönetmelerine, arama ölçümlerini izlemelerine ve iş gücü yönetimi gerçekleştirmelerine yardımcı olur.
Call Center ürünümüz, çağrı merkezi işlemlerinizi etkin bir şekilde gerçekleştirmek için gereken tüm özellikleri kapsamaktadır. Prego ürün hattının inbound ve outbound işlevselliğinin genişliği, talep edilen çağrı merkezi yazılım sağlayıcıları arasında rakipsizdir.
Prego; Inbound, Outbound ya da Blended çağrı merkezleriniz için kusursuz çözümler sunar. İş akış süreçlerine uygun, kolay yönetilebilir ve dinamik yapısı sayesinde çağrı merkeziniz her an ihtiyaç duyulduğu şekilde çalışır. Ürünümüz ile gelen/giden çağrıları isteğiniz ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda yönlendirebilir ve raporlayabilirsiniz. Ürünümüz her yönüyle;
• Bütçenize uygun ve fonksiyonel
• Kolay ve hızlı uygulanabilirliğe sahip
• Öğrenmesi ve kullanımı kolaydır.